Ons einddoel

Vandaag zijn we weer een stuk zuidelijker gereden en op onze eindbestemming aangekomen. Het is Peñiscola geworden. In deze plaats staat ook een broer van Frits maar op een andere camping. De camping waar zij staan was nu helemaal vol. Maandag konden we er terecht. Oké, maar dan moesten we voor de kerst er weer af want dat zat alles weer vol. Dat gaan we natuurlijk niet doen dus, doei, doei en op naar de volgende camping die ook nog eens gunstiger ligt ten opzichte van de haven en waar nog plaats genoeg was en ook nog eens de helft goedkoper. Komt al goed uit, haha na het voorval met de insluiper van van de week. Maar dat is allemaal te zien op ons youtube kanaal. Ik ga het er ook niet meer over hebben want  ik laat mijn vakantie er niet door bederven ondanks wat er allemaal uit de camper is gestolen.

Hier op deze camping blijven we staan tot 2 januari. We gaan niet rondtrekken zoals we anders doen want we willen rust. Wandelingen maken langs het strand, terrasje pakken en de kerststad bekijken hier op het schiereiland. Ik heb er al foto’s van gezien en die zien er goed uit. En ook genieten van familie die hier nu ook is.

Volgende week gaat het 18 a 19 graden worden en volop zon. Dat wordt korte broeken weer, mmmmm. De feestdagen zijn we dus ook hier.

Puck heeft vanmiddag genoten van haar zeebad. Onze eerste missie was dan ook een wandeling naar het strand en daar mocht ze los. Ze heeft er als een gek rondjes gerend en toen liep ze zo maar de zee in. Ze kreeg er maar niet genoeg van.

Toen ze goed gerend had door het zand en het water werd haar aandacht getrokken door een vader die met zijn kind aan het voetballen was. Tja een bal …….. dat trekt aan. Hoe ik ook riep, Puck zag alleen de bal die de vader hoog in de lucht hield zodat Puck er niet aan kon maar zij zag het als een spel en stond klaar om te gaan rennen en de bal te gaan halen. Ik er dus maar achteraan gerend om Puck te vangen zodat de vader en zijn zoontje weer rustig verder konden gaan met voetballen.

Nu slaapt Puck als een roosje en met veel moeite kreeg ze haar brokjes op. Morgen is er weer een dag en gaan we vast weer even heerlijk wandelen.

4 reacties

1. Mirjam
    7 december 2023

Wat ’n aoventuur veur uuch daan, jeetje ’t zal d’ch mer gebäöre. Puck geneet met volle teuge dao, ze is ech in häör illemint, mer häör baasjes/personeel ouch. Geneet heerlek vaan eur vekansie dao, rös good oet, weer nuie energie opbouwe veur koumend jaor mèt verbouwe, verhuize num mer op. Leefs XXX

2. Lot

Jullie reisverslagen vindt ik heel leuk om te lezen en de foto’s. Er stond dat er een insluiper was geweest maar verder geen details. Begreep dat ik daarvoor de video moet bekijken/luisteren. Ben er aan begonnen maar bijna 20 minuten vind ik gewoon teveel. Ben benieuwd wie dat wel allemaal gaat bekijken.

3. Ellen
    7 december 2023

Gelukkig gebeurd zoiets niet te vaak fffffff.

4. Ellen

Lot, ik ben zelf ook niet zo van de filmpjes maar er doorheen scrolt en je ziet ons dan kun je precies horen wat er allemaal is gebeurd.